svar på tal!

Anonym om älskar dig syster <3333333:
PASSA DIG VAFAN DU SÄGER DIN LILLA BLATTE WANNABE FJORTIS FITTA, HORA ÄR NU DU OM NGN FULA FAN BIG NOSE HAHAHAHA
IP: 81.226.210.142



svar: haha vad ska jag passa mej för ? dig eller ? haha ,är inte rädd om du tror det lilla ANONYM , det är nog du som ska passa dig !!, du vågar inte äns skriva ditt namn hahahahahha ,haha så jävla fegt ,jag kanske har en big nose men VEM FAN BRYR SIG ,
men du kanske har problem eftersom att du bryr dig så mkt om min näsa , men jag tar inte åt mig , så du bara vet , tycker bara att du  är patetisk.. iallafall puss och kram lilla lilla lilla gumman !:)

Kommentarer
Postat av: anna

tönt som skriver sånt.. get a life seriöst.

2010-06-18 @ 22:19:30
URL: http://annaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0