stan med .... vet inte vem ?

Haha idag så träffade jag sofia. vi hade skit kuuul =)
haha vi flumma typ mäst, vi tog as många bilder också haha. när vi skulle vänta på tuben så var det typ några killar som sa -ojojoj vilka guzar"
haha jag o sofia ba - haha vi vet att vi e för snygga för er.. nejdå det sa vi inte, men jag o sofia vet att vi är såå snygga :) eller hur gumman höhö ?
men vi va iaf i stan ett tag. Det här köpte jag :
-kofta från Bikbok 300:-
-pärlörhängen 35:-
-pärlhalsband med ett litet hjärta på 50:- halva priset.

men iaf tog as många bilder idag. har tyvär inte min sladd t kameran nu men lägger in bilderna när jag
har min sladd. pussar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0