PRECIS SÅ ÄR DET

Skriver av mig


''Vill först bara säga att jag säkert kommer att radera det här inlägget antingen senare idag eller imorgon eftersom att jag egentligen inte vill visa hur jag känner, men jag skriver ju vad jag vill här. Men det känns ändå inte rätt och bra men just nu vill jag bara få ut allt''

Jag säger ju det.. Att så fort man tror att någonting blir bra bli allt bara skit lika snabbt. Fast tusen gånger värre.
Folk säger att dom finns där, men när det behövs som mest finns dom inte och när det behövs som minst så är dom där. Det är inte många som vet hur jag har det, vad jag gått igenom och vad jag behövt göra. Att jag alltid en period för ett tag sen somnade gråtandes och vaknade fortfarande med tårar i ögonen! På dagarna log jag, skrattade som precis vilken människa som helst. Men bakom det falska leendet, bakom den personen jag spelade att vara fanns någonting som inte alls kanske mådde så bra. Nu idag har jag blivit så mycket starkare, och det bara för att jag insåg.. Att det inte är svårt att bli något man vill bli. Bara man själv vill! Då blir allt så mycket mycket enklare.

Det är svårt när man inte vet vad man vill..? Det är svårt när man inte vet hur man vill? Hur man ska, när man ska osv! Det är svårt att göra något när det känns att när, var eller hur man gör det blir det bara fel.
Det är då man faller, hur stark men en tror man är. Så när det händer, är man svagare en vad man någonsin varit. Det är då man inte ska ge upp säger dom. Men när man ligger där helt jävla hjälplös? Hur fan ska man kunna kämpa när man känner sig som sämst?


Jag har alltid stått för vem jag är, stått för vad jag sagt och vad jag gjort. Eftersom att det är mitt egna val vad jag vill göra. Men när man gör misstaget som förändrar så mycket är det enda man vill och önskar att man kunnat göra det på ett annat sätt, tänkt efter. Men ett misstag är något man lär sig av. Men ett misstag kan också betyda att hur mycket man en lär sig kanske man inte får tillbaka det man en gång hade hur mycket man kämpar..

Kommentarer
Postat av: denise

varför kan du inte komma på något eget?:)

2009-12-27 @ 16:22:15
URL: http://dessandannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0