frågor

PERSONLIGT
Namn: Ariana
Födelsedag: 23 juli 1995
Smeknamn: "Arri" typ
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunett
Längd: vet inte
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek:36 & 37
Är dina föräldrar skilda: Ja
Dålig vana: ?
FAVORIT
Färg: Rosa ,vit, svart
Sport: haha ingen, kanske innebandy:P
Godis: choklad
Affär: Gina tricot&Bikbok ,kicks
Helgdag: Fredag o lördag
Årstid: Sommar

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån: mm
Sovit utomhus: Ja
Spytt i skolan: nej.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: jaa
Varit på scen: haha ja det har jag..

DU
Svär: Typ hela tiden ;O
Sjunger bra: haha mm jätte bra !
Duschar dagligen: Ja två gånger om dagen ,
Vill gifta dig:nej inte nu!!
Kommer överens med dina föräldrar: typ inte
Äger en ipod: Nej , men snart
Sover med gosedjur: nej

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Donken
Choklad/vanilj: choklad?
Jordgubbar/blåbär: Det beror på
Kött/vegetarian: Vem bryr sig?
Tv/film: Film!
Adidas/Nike: Adidas
Kakor/paj: båda

KAN DU
Gå ner i splitt: Hah nej
Skriva med båda händerna: Ja menom jag skriver med vänster blir det mest massa sträck :P
Vissla: Ja,
Blåsa en bubbla: Haha jaa
Ha dina ögon i kors: vet faktist inte haha
Nudda näsan med tungan: nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: rebecka:)
Du pratade i telefon med:  mamma
Du kramade: rebecka
Du skällde på: en hund:P
Du sportade med: kommer inte ihåg

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: igår haha
Filmen du såg: when a man loves a women typ  

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: snö
Vad har du på dig: en kofta byxor

ÖVRIGT
Hur många kuddar Sover du med: så många   
person du hatar mest: Jag lägger inte ner tid på folk jag hatar så jag vet inte
vad borde man uppfinna: --
Är du ett hälsofreak? nej , 
värsta vädret: Snöstorm!

KÄRLEK:
har du kysst någon: Jaa,
Har du sovit hos en tjej/kille: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0